Støtte til afholdelse af forskningsrelaterede arrangementer i Hejmdal

Kan søges løbende.

Formål

Støtte til afholdelse af forskningsrelaterede arrangementer, f.eks. konferencer, ph.d.‐kurser, forskergruppemøder og workshops, således at den samlede arrangementpris reduceres. Støtten udgør 10.000 kr. og dækker leje af Hejmdal. Tilskuddet dækker ikke udgifter til forplejning, som er obligatorisk og bestilles efter aftale med Aarhus Universitets Forskningsfond. Aarhus Universitets Forskningsfond har indgået aftale med udvalgte forplejningsleverandører, som kursusarrangøren kan vælge imellem.

Praktiske oplysninger og forplejning:

Huset rummer mulighed for arrangementer mellem 20 og 100 personer. Alt efter arrangementstype kan der vælges mellem forskellige stole- og bordopstillinger. Der er AV- og it-udstyr tilgængeligt samt internet. Deltagere, der registrerer deres nummerplade i Hejmdal, kan parkere gratis i p-huset på den modsatte side af vejen.

Forplejning leveres af en ekstern leverandør og tilpasses arrangementets type og budget. Der kan blandt andet vælges:

• Morgenmad (inkl. kaffe og the).
  • Frokostbuffet, frokosttallerken el. sandwich (inkl. vand, sodavand el. øl)
  • Eftermiddagskaffe (inkl. hjemmebagt kage kaffe og the).
  • Aftenbuffet el. gourmetmiddag (inkl. vand, sodavand, øl el. vin samt kaffe og the).

Afhængigt af arrangementets karakter kan der vælges imellem forskellige pakker, som også kan tilpasses det enkelte selskabs behov. Der kan desuden vælges imellem budgetvenlig eller standard forplejning.

Ansøger

Ansøgning skal foretages af den fagligt ansvarlige kursusarrangør. Ved ansøgning forudsættes reservation af Hejmdal. Afbestilling skal ske senest én måned før arrangementets afholdelse. Besked om praktiske forhold såsom forplejning og bordopstilling aftales ligeledes senest én måned før arrangementets afholdelse. Læs mere om praktiske oplysninger i Praktiske oplysninger om Hejmdal.

Ansøgning om støtte indsendes online via linket: https://auff.grant.nu/profile. Forespørgsler og anmodning om reservation af Hejmdal indsendes via mail til Hejmdal@universitetsbyen.dk. Spørgsmål vedr. ansøgning og ledige perioder kan rettes til Jeppe Gripping Jelvin, Aarhus Universitets Forskningsfond, på tlf. 8942 7011.